Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook tandpasta verpakkingen waarbij het laatste restje er *wel* makkelijk uit te krijgen is?

Die plastic tubes zijn al een heel stuk beter, maar nog steeds is het altijd stoeien om het laatste restje eruit te krijgen...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

jij hebt vind ik helemaal gelijk die tubes dat was een drama alles zat onder behalve je tandenborstel maar ik vind die nieuwe modellen van prodent al een hele verbetering
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En dat zal het wel blijven(dat stoeien om het laatste restje).En dat zullen de tandpastafabrikanten ook niet zo heel erg vinden,want de pasta moet vloeien.Daarom ook grotere openingen in de tubes.
Ik heb 1 keer een tandpastatube gezien in de vorm van die plastic ijsvormpjes,met een soort stampertje en een plat dekseltje waarmee de tandpasta naar beneden gedrukt werd.Het laatste restje was ook bruikbaar,ik heb ze echter nooit meer gezien,misschien geen goed idee.
Maar ik denk dat het tubes knijpen wordt.Maar zet ze in ieder geval met de dop naar onderen weg,dan zakt de tandpasta naar de opening.

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt ook tandpasta met een pompje. Of je het laatste restje ermee uitkrijgt merk je niet want het is van hard plastic gemaakt. Kun je je ook niet ergeren.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zal altijd wat achter blijven en ik geloof niet dat er in de toekomst een oplossing van de fabrikanten zal komen.
Maar niet getreurd, ik heb de oplossing voor je. Zorg gewoon dat je een schaar in de badkamer hebt liggen, dan kun je het onderste stukje er af knippen en knijp je alle laatste restjes er heel makkelijk uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak je niet druk, je kunt niet alles in de gaten houden
Als je het allerlaatse restje wil hebben knip dan de tube af 3 cm boven de dikke rand dan kan je met de rest van de tube het laatste beetje er uit duwen ( de hoeveelheid van 1X tandenpoetsen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als de tube bijna op is, zwiep ik de tube met de dop onder, een paar keer stevig heen en weer en het restje tandpasta komt er uit! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens een vriend paradontoloog is het niet zozeer de tandpasta die belangrijk is voor de mondhygiëne maar het poetsen als dusdanig. Dus je kunt veel minder tandpasta gebruiken als nodig en dus hoef je niet hey laatste restje met de moed der wanhoop er uit te halen ,vermits je veel minder gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding