Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gevallen en nu allemaal rare dingen wat te doen?

hallo, ben vandag op mijn hoofd gevallen en nu heb ik braak neigingen en heb eel heel erg veel honger heb nu al 24 boterhammen in totaal op en voel me heel erg licht en duizelig en was ook even buitenbewustzijn dit gebeurde op school. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
814
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je nou al gegaan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

je hebt waarschijnlijk een hersenschudding. ga even bij de huisarts langs voor advies.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Naar de dokter, lijkt me duidelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de dokter, gelijk, sterker nog laat je brengen je heb een hersenschudding of nog erger...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de dokter of zorg dat er een dokter thuis bij je langskomt. Probeer het ook rustig aan te doen, maar zorg dat als je gaat slapen er iemand af en toe even controleert of alles goed is en je om het uur even wakker maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden is niks mee, alleen zou i naar de eerste hulp van een ziekenhuis gaan kunnen ze eventueel gelijk een scan maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen dat je een lichte hersenschudding hebt.

De verschijnselen hiervan zijn:
hoofdpijn;
misselijkheid/braken;
moeheid;
lichtschuw;
duizeligheid.

Ik zou je maaltijden even wat lichter houden, anders ga je zeker braken. Ga onder begeleiding naar de spoeddienst van het ziekenhuis voor onderzoek en advies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je buiten bewustzijn bent geweest moet je zonder meer naar de dokter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding