Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen als je moeite hebt met leren?

Ik heb moeite met leren en haal veel onvoldoendes op school, ik kan me daar ook moeilijk concentreren HELP!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Ga naar je mentor en bespreek dit samen en dan komt er vast een oplossing. Extra begeleiding bij je huiswerk, misschien is er een huiswerk klas op school. Misschien kan je een andere plek in de klas krijgen of extra uitleg over hoe je het beste kan leren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens rond op deze site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik trek altijd alle stekkers van electronica eruit, zodat ik daar al geen drang aan heb.
Ga ook leren in de woonkamer, dan kan je moeder/vader kijken of je wel écht leert.
Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leer steeds kleine beetjes en probeer deze 's avonds nog eens uit het hoofd te herhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat probleem had ik ook mijn mentor zei toen tegen mij
dat ik elke dag half uur leren dus waarvan 3x 5 min pauze dus zo 10 min leren 5 min pauze 10 min leren 5 min pauze 10 min leren 5 min pauze

de eerste 2 ofzo dagen probeer je er gewoon overheen te lezen en dan ga je pas echt leren

en probeer ook op je kamer( of ergens anders waar het stil is ) te leren zodat je niet naar andere geluiden gaat luisteren

ik hoop dat het werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image