Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de beste zeep voor je handen

ik moet dit weten voor school

Toegevoegd na 6 uur:
en zit in groep 5 van de basisschool

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er bestaat niet zoiets als de beste zeep in het algemeen. Mensen met een droge huid hebben een andere zeep nodig dan mensen met een normale huid. Een chirurg gebruikt weer andere zeep dan een bouwvakker en ga zo maar door. Zeep is in het algemeen slecht voor je handen. Hoe minder parfum en geurstoffen erin zitten hoe beter het is voor je huid. Een zeep met een lage ph waarde is dus beter voor je handen. Hoe minder troep hoe beter. Babyzeep verdient de voorkeur. Dit is geschikt voor iedere huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ph waarde hoort toch gewoon neutraal te zijn, anders is het toch juist niet goed??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat klopt, een lage ph waarde of ph neutraal dus :-)

Andere antwoorden (9)

Dove

Toegevoegd na 7 uur:
bekijk deze dan maar even.
http://www.wasnoot.nonimorinda.nl/nieuwe-natuurproducten-bij-Nonimorinda's-Natuurproducten.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is niet de beste zeep. We hebben hem in huis, maar je krijgt er zeer droge handen van!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
podigeen vloeibare desinfecterende zeep
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is alleen zo zielig dat het getest is op dieren :'(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat maar, dacht een ander merk, Nivea is NIET getest op dieren
Ligt eraan hoe vuil ze zijn en wat erop zit.
Ik heb weleens hele vieze handen gehad na het sleutelen met vet en olie.
Dan helpt allen je handen wassen met afwasmiddel en, schrik niet, koffiedik.
Je handen worden dan gescrubbed. Daarna wassen met een normale zeep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste zeep is die zeep die het best doet wat je wil... Dat kan de goedkoopste zijn, dat kan de beste schoonmaker zijn, dat kan de beste desinfecterende zijn, dat kan de best geurende zijn... Het ligt helemaal aan jou, welke criteria je aanlegt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zowiezo vloeibare. Vaste zeep (èlke zeep!) wordt gemaakt met natronloog, en hoewel je deze zeep ook erg mild kunt maken, droogt dit de huid toch meer uit dan de vloeibare.

Ik maak af en toe mijn eigen vaste zeep en dat is supertof om te doen, maar als het echt om ‘minder uitdrogend’ (want zelfs water is nog uitdrogend) gaat, dan is toch echt de vloeibare beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
desinfectie,
door de alcohol die erin zit worden je handen helemaal schoon. en overleven bacteriën het ook niet.

als tip kan ik meegeven dat je dit niet moet opdrinken:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image