Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom dan wel een koude douche?

Ik heb gisteren de hele dag in een benauwde bouwmarkt gewerkt en toen ik aan het eind van de dag bezweet thuis kwam vond ik het heerlijk om een koude douche te nemen..

Vandaag heb ik de hele dag gemountainbiked en me helemaal kapot gezweet. Toch vond ik nu een koude douche niet lekker en neem ik veel liever een hete douche.

Waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de bouwmarkt was het warm, dan is iets kouds wel lekker. Na het mountainbiken was je niet veel warmer en misschien juist wel kouder door al het zweet, dan is een ontspannen en opwarmen juist lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ligt het verschil wel niet aan JOU maar aan de omgeving

Gisteren was het aan het eind van de dag echt van dat tropische zweetweer, wat je typisch in de tropen tegenkomt, bijna 100% vocht en warm, en daar douche je HEERLIJK koud

Vandaag was het overdag zeker lekker maar tegen de avond was het hier best lekker fris.

Ik had gisteren ook best een koude douche gewild en vandaag zeker niet (en ik heb beide acties die jij deed niet gedaan)
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding