Het voelt net alsof ik niet meer leef, wat moet ik doen?
Ik zie mezelf als een probleemkind al van jongs af aan, ik ben namelijk autistisch, heb een eetstoornis en ben homoseksueel. Verder ben ik wel heel slim, ik zit nu al in mijn 2e jaar van mijn studie bedrijfskunde, zonder dat ik er echt dingen voor moet doen om mijn vakken te halen.
Maar ik heb de laatste tijd nergens meer zin in, niet om naar school toe te gaan, niet om te sporten, niet om af te spreken, niet om te eten en ga zo maar door.
Bijna elke nacht als ik in mijn bed lig, heb ik zulke rare dromen dat ik er zelf bang van wordt en wakker schrik.
Het voelt dus net alsof ik niet meer leef, ik heb nergens zin in en de dingen die ik doe gaan allemaal vanzelf. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik probeer elke ochtend op te staan met een goed gevoel maar al na een halfuurtje ben ik chagrijnig, zoek ik alle negatieve dingen in de dingen die ik doe, en in die van anderen.
Maar eigenlijk niemand weet dat ik me zo voel de laatste tijd, sinds een jaar woon ik op mezelf en spreek ik mijn familie bijna nooit meer, echte vrienden heb ik ook niet.
Soms denk ik wel dat als ik dood zou gaan, hoelang het zou duren totdat iemand erachter kom dat ik er niet meer ben.
Wie kan mij helpen en zeggen wat ik moet doen om weer een beetje het gevoel te krijgen dat ik leef en me weer vrolijk ga voelen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.