Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat je in je dromen niet kunt lezen omdat je dat met je andere hersenhelft doet?

Ik weet zeker dat ik iets gelezen heb tijdens mijn droom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft zelf het antwoord al - het kan wel :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik lees regelmatig in mijn dromen. en soms blader ik ook terug, bijvoorbeeld als ik een detective zit te lezen.
ik vul ook puzzels in tijdens mijn dromen. en laatst zat ik in de droom met mijn vader een hele gebruiksaanwijzing door te worstelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan zeker wel! Maar het is wel zo dat al die letters een bepaalde betekenis hebben. En dat is vooral zo met woorden. Wat heb je dan gelezen, herinner je dat nog. Probeer te voelen wat je voelt als je er aan denkt. Wat ik dan altijd doe is naar droominfo.nl gaan. Daar kan je een trefwoord in tikken en je krijgt de betekenis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je droom kun je alles, behalve iets waarheidsgetrouw meemaken/doen als je dat nog nooit gezien hebt.
Als je bv nog nooit eenplaatje of omschrijving van een pinguin gezien hebt, kan een pinguin waar jij van droomt wel eens heel weinig met de werkelijkheid te maken hebben.
Als je niet kuntlezen, maar wel eens lezende mensen gezien of gehoord hebt, kan ik me voorstellen dat je droomt dat je dat kunt. (dromen dat je kunt vliegen kun je ook)
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goed antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding