Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi , ik ben een jongen van bijna 16 jaar 1m68 (klein) en heb totaal geen brede borstkas , hoe krijg je een bredere borstkas ???

ik ben dus eigenlijk jah , niet tevreden met mijn lichaam , ben een jongen 1m68 vind ik te klein en weeg nog geen 50kg ,ik moet echt wat dikker worden ,ook mijn borstkas moet breder worden , als ik kijk naar andere van mijn leeftijd zijn die goed op weg om een man te worden maar ik blijf een beetje achter !! zal het nog goed komen met me ?? in de lengte en breedte ??

ALvast bedankt allemaal !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou lengte is normaal hoor, ik ben ook 1.69 (1 cm langer xD) en de meeste kinderen in mijn klas zijn evengroot maja de langeren zijn gewoon 'uitzondering' =P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK /P

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een bredere borst krijg je door middel van je zelf opdrukken/bankdrukken met gewichten met de tijd merk je dat je een krachtige bredere borst krijg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een sportschool sporten die geven jou ook raad hoe tot een bredere borstkas te komen en welke oefeningen je moet doen hiervoor.
Succes er mee.

Toegevoegd na 50 seconden:
Maak je maar geen zorgen het komt allemaal goed met je.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje
Vervelend is dat, hè? Maar wat je dus zou kunnen doen is gaan trainen. Push ups, sit ups, gewichten, etc (bouw het wel langzaam op, ga niet gelijk 60 kilo bankdrukken). Let er wel mee op dat je er goed bij eet, dat je genoeg bouwstoffen en energie binnen krijgt (voor een training een banaan of wat muesli eten en erna avondeten bijvoorbeeld).

Maar hou er rekening mee als je fanatiek begint te worden dat te intensief op een jonge leeftijd trainen niet zo goed voor je lichaam is (zoals ik eerder zei, rustig opbouwen). Alles met mate, hè.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding