Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er kans dat ik zwanger ben?

Mijn vriend en ik hebben altijd sex zonder condoom of ander voorbehoedsmiddel, de pil slik ik ook niet. Voordat mijn vriend klaar komt haalt hij zijn piemel uiit me en komt dan klaar (dus niet in me) Nu is mijn munstruatie nog steeds niet erg regelmatig. Normaal zou ik al ongesteld moeten zijn en ik dacht dat ik dat was. Woensdag bloede ik al was het een eetje slijmerig en niet zoals ik normaal tijdens ee mesntruatie bloed verlies, donderdag, vrijdag en vandaag bloed ik niet meer. Nu ben ik bang dat ik zwanger ben zou dat kunnen? Mijn vriend heeft voor gesteld een test te kopen al wil ik nog even wachten of ik niet alsnog ongesteld word.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van een morning-after pil?
En toch maar naar de huisarts voor een advies!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag? Wel oud genoeg voor seks maar geen verantwoordelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben jij? 12-14 ckr?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Hoe oud ben jij? 12-14 ckr?' Nee ik ben geen 12-14,
15 als dat een verschil maakt, Bedankt voor alle serieuze antwoorden! Mijn vriend heeft een test gehaald die ik woensdag doe, duim voor me dat de test negatief is! -xx-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat weet ik ook wel, en als dit allemaal voorbij is ga ik meteen aan de pil!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Het zou kunnen dat er voorvocht in je vagina kwam waar sperma inzat ,geen goede manier trouwens als je niet zwanger wilt worde , grtoe kans dat je dat bent zo niet gaat worde als je zo doorgaat neem de pil ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vraag beantwoord zichzelf al:

altijd sex zonder condoom of ander voorbehoedsmiddel, de pil slik ik ook niet.

haal maar een test, en voor het geval dat: gefeliciteerd alvast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kans is er zeker, een test doen is pas echt betrouwbaar als je 7 dagen over tijd bent, dus wacht nog even daarmee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
altijd sex met een condoom en de pil, anders kan je zwanger raken , als je goed geluisterd hebt naar de sexuele voorlichting op school kan je ook zwanger raken van voorvocht. ook al kom je voor het zingen de kerk uit zoals men dat ook wel noemt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en een heel grote kans ook. Dat je het tot op heden nog niet geworden bent heb je puur aan je geluk te danken (er van uitgaande dat je niet zwanger wilt worden). Koop maar gauw een test en als die toch negatief is, ren dan naar je huisarts en naar de apotheek voor de pil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat je zwanger bent is wel aanwezig ja!
Via onderstaande link kan je berekenen vanaf wanneer je een zwangerschapstest kunt doen:
http://www.sensitest.nl/zwangerschapstest-calculator.php
Ik wil wel benadrukken dat jullie zeer onverstandig bezig zijn en je adviseren om voor goede anticonceptie zorg te dragen!Er zijn tegenwoordig hele goede middelen voor en dat zal je zelf echt wel weten.Je word er echt niet vrolijk van hoor als je straks via morning-afterpil of abortus van een ongewenste zwangerschap af wilt.klik ook ff op de verdere links die ik bij deze geef!
http://www.anticonceptie-online.nl/anticonceptietest.htm

http://www.anticonceptie-online.nl/voorlichtingsfolder.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje... Ik vraag me af of je wel eens voorlichting hebt gehad?? Ik vind deze vraag hoe lullig het misschien ook klinkt erg dom overkomen... Er bestaan niet voor niets zoveel methodes om een zwangerschap te voorkomen!!
Ik weet niet wat je leeftijd is... Maar een onregelmatige menstruatie komt vaker voor in de puberteit. Dan nog is de kans groot dat je zwanger bent of anders zwanger raakt... je gebruikt namelijk niets! Voorvocht is voldoende om zwanger te raken. Ook daar zitten wel eens zaadjes in! Je kunt zelfs zwanger raken als je sperma aan je vinger hebt en die vinger iets te dichtbij je vagina is... Zaadjes zijn redelijk slim en zwemmen zo naar binnen! Ik zou dus maar een test doen... Want wat je verteld zou zomaar een in nestelbloeding kunnen zijn. (via google vind je genoeg info over in nestel bloedingen en over zwangerschap).

Iig raad ik je aan een test te doen en naar de arts te gaan voor anticonceptie.
Want als jij en je vriend nog geen kinderen willen... Dan ben je op deze manier echt heel dom bezig en zorg je juist voor een grote kans op zwangerschap!

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meid, wat doe je jezelf aan. Wacht met de test tot je 7 dagen overtijd bent.

Maar stel je zelf de vraag of het plezier zonder condoom waard is als je over 9 maanden een babytje hebt, en je leven totaal veranderd...

Terugtrekking (zo heet het wat jullie doen) is absoluut geen goede manier om niet zwanger te worden. Doe alsjeblieft meer voorzichtig en gebruik een condoom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De methode die jullie gebruiken heet 'voor het zingen de kerk uit'.
Je weet wat voor grote gezinnen mensen vroeger hadden? Toen was dit de enige voorbehoedsmethode die er was, dit geeft wel aan hoe slecht het werkt.

Je kunt dus zeker zwanger zijn. Wacht het nog even af en koop dan een test, je kunt ook door de stress later ongesteld worden.

Zorg er daarna voor dat je een betere methode hebt tegen zwangerschap, want ik neem aan dat je geen plannen hebt om tienermoeder te worden.
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding