Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom je snel van een zuigzoenplek af?

Hoe kom je zo snel mogelijk van een zuigzoenplek af? Of anders gezegd, hoe kom je sneller van een zuigzoenplek af dan de plek gewoon met rust te laten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

een beetje masseren lijkt me
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er vanaf komen is jammergenoeg bijna onmogelijk ;( Het is namelijk bloed dat naar de oppervlakte is gezogen. Masseren zal dus niet helpen. Ik heb toen ik een gigantische zuigzoen had er maar veel foundation, poeder en talkpoeder op gedaan om het te verbergen. Meer kun je denk ik niet doen. Volgende keer je op een handige plek laten zuigzoenen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met arnica smeren, werkt het beste als je dat zo snel mogelijk doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
direct na het zuigen een ijsklontje erop doen.
Is het langer geleden dan een warmtepack erop om de doorstroming van het bloed te stimuleren zodat de afvalstoffen sneller verdwijnen.
Verder maar met rust laten, het verdwijnt vanzelf en je kunt het een beetje camoufleren met make-up, en maar een smoes verzinnen dat je op de trapleuning of deurkruk bent gevallen of zoiets.........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een creme van vsm speciaal voor blauwe plekken, aangezien een zuigzoen niets anders is als.een bloed uitstorting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, mensen. Vriendelijk bedankt voor jullie antwoorden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding