Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter is onlangs geopereerd aan de ogen. Tijdens het ontwaken uit de narcose mochten wij ( daar niet bij zijn. Is dit gebruikelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Het is gebruikelijk. En wees er maar blij om, je dochter zal door de narcose waarschijnlijk nog dermate onder invloed zijn, dat ze jullie aanwezigheid niet zal opmerken. Het is verschrikkelijk om te zien als ouder, dus niet zo heel erg vreemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het AZM in Maastricht mag je daar wel bij zijn. Als je wilt.
Het kan wel zijn dat je kind a-typisch reageert. Verward, afwijzend, 'agressief'..... Neem het je kind niet kwalijk, ze kan er ook niets aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor,dat weet ik van mezelf.
Mijn familie mocht pas bij me toen ik helemaal was bijgekomen.
Je wordt helemaal gedesoriënteerd en in de war wakker.
Bij mij buurmeisje mochten haar ouders wel gelijk bij zijn,maar die was pas 4 jaar.
Misschien verschilt dat ook per ziekenhuis en maken ze uitzonderingen.
Maar volgens mij hoor je nooit van tevoren wanneer je bij iemand mag,er wordt eerst gekeken hoe iemand eraan toe is als hij uit narcose komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image