Ik heb echt een enorm groot schuld gevoel. Wie helpt me er vanaf?
Oke ik ga proberen het kort uit te leggen: Ik ga elke zomervakantie naar m'n familie in Marokko wat ik ook echt leuk vind. Ik ken daar wat mensen en ook mensen die in winkeltjes daar werken. Met een paar kon ik echt goed mee opschieten en lachen enzo. Ik was dus even naar zo'n winkel van zo'n aardige man waar ik altijd mee praatte, hij is wel erg jong het is een hulpje ofzo van 20 (ik ben meisje van 15). Hij vroeg opeens om m'n telefoonnummer (ik was 13) en ik schrok me kapot en begon smoesjes te verzinnen en liep weg bij dat winkeltje. Elke keer daarna dat ik hem zag negeerde ik hem, hij riep me wel soms, een keer is ie
zelfs uit z'n winkel vol klanten gelopen om met mij te praten en ik reageerde heel stom door te zeggen dat je moest oprotten omdat ik niet wou dat ie zo deed. En later mn neefjes en nichtjes ingelicht enzo en een oudere nicht is toen ik met haar was op hem afgestapt en liep half tegen hem te schreeuwen. Later op de terugweg met m'n nicht keek ik naar hem en hij keek me dodelijk boos aan en ik glimlachte van ha lekker voor je.. Dat is de laatste keer dat ik hem zag. Dit jaar zijn we niet op vakantie geweest dus ik heb hem niet gezien. Ik heb me altijd al heel schuldig gevoeld achteraf en ik reageerde echt super stom vind ik, hij is ook gewoon lief en schattig misschien vind ik hem leuk? Ik voel me alleen deze maand echt niet normaal schuldig en wil naar Marokko om m'n excuses aan te bieden en ga miss ook wat voor hem kopen ofzo. Ik heb er zelfs over gedroomd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.