wat is een schuldgevoel precies?
ik heb last hiervan uit iets uit het verleden wat is gebeurd tussen mijn man en ik.
Toegevoegd na 45 minuten:
toen ik 20 jaar was kwam ik uit een internaat en had nergens om te wonen, ik leerde een heer kennen en ik mocht van hem wel bij hem inwonen.ik vond hem wel lief.in deze zelfde was ik verliefd op een buschauffeur en hij heeft me toen naar een hotel gebracht zonder enige afspraak hiervan en daar heeft hij sexuelecontakt met mij gehad.ik voelde me heel erg schuldig tegenover die heer en heb hem toen verteld hierover. nu ben ik nogsteeds met deze heer gebleven en is nu mijn man met wie ik 3 kinderen hebt,nu heb ik heel erg last van deze herinnering en voel me zo ontzettend schuldig tegen over hem en ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen, ik kan mijn gezin niet meer aan bijna dit gevoel vreet zo erg in me gedachten. kunt u mij helpen hoe ik hiermee moet omgaan?
Toegevoegd na 6 dagen:
het is zo dat die heer nu mijn man zelfs ook met zijn ex vriendin een paar keer met haar naar bed is gegaan dit heef hij me ook nu pas verteld nadat ik zo een last hebt van mijn schuldgevoel.is dit wel zo dat ik me nog schuldig moet voelen want hij zegt dat we toen niet echt een relatie hadden??Ik wil dit nu voor mezelfs afsluiten maar wil graag nog wat reacties die me hiermee op weg kunnen helpen.
groetjes
merse
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.