Waarom ben ik een bepaalde tijd van het jaar gek op bijvoorbeeld Halloween, Kerstmis of oud en nieuw, en waarom verdwijnt deze interesse?
Ik ben over het algemeen niet vies van een lekkere horrorfilm, maar altijd rond begin september barst ik uit mijn voegen wat betreft Halloween. Ik ga jaarlijks naar de Fright Nights te Walibiworld, daar verheug ik me op een bijna eng overdreven manier op. Ik ben er dag en nacht mee bezig, maar waarom is dat alleen deze periode tot aan Halloween? Daarna ben ik weer horrorfanatic-af, en richt ik me weer op het normale leventje. Hoe komt het dat ik op dat moment zó gefocust en gemotiveerd ben om met zoiets bezig te zijn, en het zonder ik er erg in heb ook zo weer plots weg kwijnt.
Ik vraag me dit af omdat ik op zoek ben naar dingen die ik leuk vind om als studie te kunnen gaan doen, het is frustrerend om te weten dat ik áls de mogelijkheid er zou zijn, ik met een of andere studie gerelateerd omtrent de Fright Nights, óf iets anders wat met halloween en horror te maken heeft zou willen doen, terwijl ik weet dat die interesse er over een tijdje niet meer is tot volgend jaar.
Ik heb regelmatig van dit soort loze ingevingen van een maand of 2, dan verdwijnen ze weer. Hoe komt dit?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.