Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een nachtdienst volhouden?

Binnenkort loop ik een nacht mee met de politie (noodhulp). Heb nog nooit een nachtdienst ergens gehad. Hoe hou ik dit vol?

(Categorie heb ik gegokt, mag verplaatst worden)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je jong bent kun je gerust een nacht zonder slaap.

En als er genoeg te doen is, dan denk je niet eens aan slaap.

Hier nog wat tips voor nachtdiensten in het algemeen
http://www.nursing.nl/leren-en-loopbaan/werk-en-cao/article/6312/tips-trucs-voor-de-nachtdienst

http://www.chronomed.nl/content/tips.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zorg dat je de volgende dag niet teveel hebt gepland, zodat je dan kan slapen. In het voren slapen kan namelijk niet.

Zorg dat je goed uitgerust bent en neem een blikje red bull mee. Neem ook een boek of iets mee waarmee je je kan vermaken als er niets gebeurt en je je gaat vervelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelf (ooit, en onregelmatig) ook gedaan

Als je zorgt dat je niet oververmoeid bent, vind je het voor de rest ZO spannend en opwindend dat het ECHT meevalt.

Ik vond het zo'n idioot en gaaf idee dat ik om 3 uur in de nacht koffie zat te drinken of het zo hoorde, gaf gewoon een kick.

De tijd ging altijd sneller dan overdag en ik was nooit slaperig. Maar zoals gezegd, bij mij was het incidenteel en dan blijft het bijzonder. Is het gewoon je werk zal dit wel niet meer zo werken.
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Je blijft echt wel wakker, maar je zal ergens in de nacht, meestal rond 3 of 4 uur een flinke dip krijgen, zeker als er weinig te doen is.
Zorg zo mogelijk voor goed helder licht, neem wat fruit mee om te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom net uit de nachtdienst! Hoeveel nachtjes moet je?? Met wat koffie, red Bull, boekjes, en kletspraatjes met je collega's moet je een eind komen! De ochtend met oordoppen naar bed!! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding