Door welke aandoeningen kan je verschillende neurologische problemen krijgen (zie omschrijving)?
Verminderd wiskundig denken, verminderd analytisch denken, meer problemen met richtingsgevoel. Beetje alsof mijn hersenen luier zijn en ik probeer en ik probeer, maar zoals het eerder was lukt het niet meer.
Die dingen merk ik steeds meer bij mij, en ik heb "iets" wat me neurologische klachten geeft. Alleen ik moet nog 2 maanden wachten tot ik opnieuw naar een arts kan, en tot die tijd werd me geadviseerd door de arts om zelf info te gaan zoeken en zelf mee te denken. Dat "iets", de oorzaak van de klachten, is dus onbekend. Hebben jullie enig idee waar ik informatie kan vinden over wat dat "iets" zou kunnen zijn?
Het is in ieder geval vast dat het niet een geestelijke/lichamelijke overbelasting is, o.a. aangezien vele bloedonderzoeken ook niet goed zijn (de waarden zijn niet binnen referentie). Mijn eigen neuroloog was/is altijd van het eigen inzet van patiënten (mits ze dat kunnen natuurlijk), en ik heb dat al vaker gedaan. Ik kijk niet echt op internet hoor, maar ik heb zo wat bronnen;) Alleen nu mijn eigen neuroloog ermee stopt, moeten alle patiënten naar een ander, en daardoor is de wachttijd 2 maanden. Mijn neuroloog vond het handig dat ik alvast met wat info kom.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.