Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vier keer geopereerd aan mijn bijholten en nog steeds last, wat nu?

Na vier keer geopereerd te zijn aan mijn holten heb ik nog steeds veel last hiervan, ben nog eens terug gegaan naar de KNO-arts maar die zegt dat de klachten niet komen doordat de boel verstopt is iig. Hij heeft er geen verklaring voor. Tijd voor een second opinion? Was ik er maar nooit aan begonnen want voor de operaties had ik aanzienlijk veel minder last, nu ben ik gewoon ECHT het héle jaar verkouden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Oei 4x al.
Iedere keer als ze zitten te rommelen in je holtes wordt de laag die er voor zorgt dat alle troep naar buiten wordt gevoerd meer beschadigd.
Dit heeft dan als resultaat dat de afvoer steeds slechter gaat en dus meer problemen veroorzaakt.
Aan de andere kant is het mogelijk dat je een allergie heb voor een stof (materie). Helaas zijn er een heleboel soorten stoffen en is het misschien nooit te achterhalen welke. Het verruimen van de afvoergangen heeft er helaas ook voor gezorgd dat (voor jou) schadelijke stoffen dieper doordringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zijn niet het soort vragen waar we hier echt antwoord op kunnen geven. Als jij het gevoel hebt dat je arts niet alle opties heeft bekeken / de arts niet meer vertrouwd, moet je absoiluut een second opinion vragen. Artsen zijn ook gewoon mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker tijd voor een second opinion! Op zoek naar een hele goeie KNO-arts in een academisch ziekenhuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding