Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik af en toe veel naar de wc moet ?

Dan moet ik om het half uur naar de toilet.
Als ik een heel pak drinken op hebt moet ik na 15 á 20 minuten al heel nodig naar de toilet toe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heb je iets aan de prostaat (als je een man bent natuurlijk), of een prikkelbare blaas (krijg je als je vaak plast wanneer je niet hoeft). Ik zou er iig een keer mee naar de huisarts gaan.

Toegevoegd na 14 uur:
Sorry, niet goed gelezen; als je veel drinkt plas je veel ja. Maar het bovenstaande geldt dus voor als je dat zonder veel drinken hebt en als je steeds weinig plast...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging er vanuit dat 'ie bedoelde dat 'ie normaal ook veel naar de wc moest.

Andere antwoorden (4)

Je drinkt een heel pak drinken en moet dan vaak naar de WC.
Lijkt mij een logisch geval van oorzaak-gevolg?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als hij niets drinkt dan hoeft hij niet naar toilet, hoe kan dat? -) IK heb het vaak na energydrink. Dan blijf ik plassen. Soms om de 5 minuten, na 1 blikje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oorzaak kan zijn, teveel drinken, te koud, te snel gedronken, lijkt me nog normaal, ik heb het met bier ook, maar erger:)
Je lijkt mijn vriendin wel :p,

Lukt het niet gewoon met een beetje trainen. Telkens weer een kwartiertje langer wachten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Des te zuiverder het drinken is, hoe sneller het er book weer uitkomt.
Je zal bijvoorbeeld sneller naar de wc moeten van water dan van melk.

Ik vind het trouwens niet gek dat je al na 20 minuten naar de wc moet als je Een heel pak hebt leeg gedronken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is heel normaal na het drinken van een heel pak drinken.dat je dan vaak naar de wc moet heb het zelfde na het drinken van een kop thee.en dat is maar een kop thee laat staan een heel pak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding