Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word altijd zenuwachtig als ik nodig moet poepen, ik ben bang dat ik harde druk krijg, hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je zelf wel voelt of je 'druk' hard is. Gewoon gaan zitten en gewoon alles eruit laten. Mocht het toch harde druk zijn, smeer er wat vaseline op, is het zo weer als normaal.;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allebei vet, maakt niet veel uit.

Andere antwoorden (3)

Voor dat je iets gaat doen even naar de wc gaan, moet je niet? Dan weet je dat je niet gaat drukken binnen 2 uur

Succes,
Mvg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je de vraag niet helemaal goed hebt begrepen.
Je hoeft hier helemaal niet bang voor te zijn. Poepen is heel erg belangrijk, je zou juist bang moeten zijn als je niet hoeft te poepen! laat het maar lekker lopen!!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je gewoon bang om te poepen? Ben je bang om ergens anders te poepen( bv bij vrienden thuis of in een cafe) en ben je bang dat ze horen? Of ben je bang dat je je sterretje ermee beschadigd? Bij dat laatste geval kun je aan een dieet beginnen van andere voeding dan dat je tot nu toe at. Een diëtist kan je daarbij helpen. Ik heb dat ook gedaan ik had steeds aambeien die na iedere poep beurt weer begonnen te bloeden en daar kreeg ik stress door. Nu heb ik er bijna nooit geen last meer van. Maar is dat het niet waardoor je zenuwachtig word dan zou je je gedachten gewoon even op nul moeten proberen te zetten. Laat iedereen het maar gewoon horen hoor! Iedereen laat scheten en iedereen moet van de poep af Gordon ,Maxima, Obama echt iedereen. En denk maar niet dat als je ergens op visite bent en jij gaat even naar de wc dat er ook maar iemand in de kamer zit die wil weten wat je daar in die wc pot achter laat en op welke manier.( hooguit na 12 biertjes en in ene melige bui kan iemand je er naar vragen maar dat kan zo,n persoon zich de volgende dag toch niet meer herinneren)
Bovendien bestaat er ook nog eens zoiets als laxeer middel. Dus mocht je bang zijn voor een verstopping die uit eindelijk dreigt te exploderen dan zou je dat ook kunnen nemen. Alleen voor je er aan begint moet je wel eerst even overleggen met de apotheker of de huisarts over de hoeveelheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding