Nog steeds terugvallen naar mijn ex, wanneer houdt het op?
In mei liep onze relatie na anderhalf jaar op de klippen, tot ongeveer 4 weken geleden hadden we nog steeds regelmatig contact, en heeft ze me aan het lijntje gehouden. Sinds een maand hebben we geen contact meer, helemaal niet. Ik kwam haar broer afgelopen woensdag tegen op de voetbalclub, hij deed heel aardig en open naar me, ik ook naar hem. Viel een last van m'n schouders af dat ik dat had gehad, maar nu zit ze weer in mijn hoofd. De gedachte dat ik haar mooier en leuker maak dan dat het werkelijk met haar was tijdens de relatie werkt op de momenten, maar niet om het echt los te laten.
Ik heb het de afgelopen weken best redelijk gehad, nu al weer aardig wat contact met andere mensen en meisjes, maar ze blijft in mijn systeem hangen. De mooie momenten komen weer boven, het haar terugwillen en stiekem hopen dat ze me opeens toch weer sms't is er weer.. Ik wil dat helemaal niet, ik wil verder met de volle 100% motivatie. Wanneer stopt het, wanneer kan ik verder? Wanneer vergeet ik haar nou echt?
Iemand tips? Ik hoop dat ik nu echt in de laatste fase zit, het gemis is niet cool, de afgelopen maanden waren al kl*te genoeg, dit hoeft van mij niet meer. Ik wil verder, maar hoe?..