Kan ziekte van Pfeiffer in verband staan met Analylactische schock en kan dit meerdere keren voorkomen??
Ik heb nu waarschijnlijk voor de 3e keer in mijn leven Pfeiffer, ik heb veel keelpijn, grote blaren in mijn mond, een vergrote milt en een bij milt, mijn lymfeklieren zijn opgezet, ben erg moe en heb veel koorts. Ik heb ook al eerder 2maal toxoplamose gehad en gordelroos.
Ook heb ik het afgelopen half jaar 3 x een Analfylactische schock gehad, 1maal na toedienen van jodiumhoudende contrastvloeistof en 2maal na inname van zogenaamde NSAID 's. Mijn huisarts weet niet meer wat hij met mij aan moet, mijn allergoloog zegt dat mijn lijf op sprongen staat, dat als er maar iets gebeurt, mijn immunsysteem ermee ophoud. Weet iemand wat nu te doen?
Ik ben 42 jaar. Ik weet wel dat mijn klachten veregerd zijn na de bevalling van mijn tweeling 6 jaar geleden en ik een fluxus heb gehad, ik heb in mijn leven nu 2 maal een hartstilstand gehad en na deze fluxus ( doodbloeden) heb ik 8 zakken bloed gekregen.
Heb nu een astma aanval die al weken duurt en niet minder word, ook al slik ik nu 8 soorten medicijnen en heb 2 pufs en 2 Epi pennen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.