Lichte hersenschudding wat mag je wel en niet?
Ik loop nu al 5 weken rond met een lichte hersenschudding de eerste 4 weken wist ik dit niet.
is na de 5e week gesteld. Maar heb ik een week rustig aan gedaan op bed liggen werkt niet goed dan ga ik piekeren , wel boodschappen wezen doen,kaarten gemaakt, 1 uurtje tv kijken hele week niet gecomputerd nu 10 min.
Maar vraag mij af of het nu nog wel over gaat als je de 1ste weken niet te rustig aan heb gedaan.Ikga ook liggen als ik moe ben. Maar de ene dag is het erger dan de andere dag. De dokter zegt dat ik het rustig aan moet doen maar dat vind ik erg lastig. Morgen ga ik weer werken maar moet normaal 4 uur achter de p.c maar dat ga ik nu niet doen. Ik zou volgende week stage gaan lopen met 5 uur computer per dag maar dat zie ik helemaal niet zitten. Ik denk er denk ook te veel aan.
Ik ben bang dat het nooit meer over gaat. Ik wordt er deprisief van. en wat mag je nu wel en niet ik fiets naar het werk. ik weet dat computeren lezen en tv kijken niet mag of in mindere mate hebben jullie wat advies want ik wordt er helemaal depri van. sunny