Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke attracties mag je met een ingekorte darm - Efteling?

Ik en mijn vriendin willen samen naar de efteling, kan het geen kwaad als ik in achtbanen ga etc.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In de Efteling zijn alle attracties voor iedereen toegankelijk, anders is het aangegeven. Bijv. bij hartkwalen kun je beter niet in deze attractie gaan. Verder staan er soms poortjes als je daar onder door kunt ben je te klein en mag je ook niet in de attractie omdat de beveiligingsbeugel dan niet het gewenste effect heeft.

Er is verder geen enkele attractie die extreem hard gaat of gevaarlijk is. Ze zijn allemaal erg leuk zeker de talloze achtbanen, bobsleebaan etc.

Een heel plezierige dag toegewenst en ga vroeg (vanaf 10 uur open) dan kun je lang genieten.

Kijk alvast op de site:

www.efteling.com
(Lees meer...)
Ceeve
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt in alle attracties. Alleen bij hartkwalen en als je te klein (of te groot) bent, zijn er beperkingen of je er wel of niet in mag. Een ingekorte darm maakt dan dus niet uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je dunne darm heeft alleen al een lengte van zo''n 6 meter, dus ik denk niet dat het iets uitmaakt of er een stuk is ingekort, dus volgens mij kun je gewoon in alle atracties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is het het best om dit aan je arts te vragen. Ik heb een antwoord maar dat is alleen maar mijn ervaring. Ik heb 3x in tien jaar een knoop in mijn darm gehad en daardoor een stuk laten verwijderen en ik kan alles nog. Ik heb nog nooit iets moeten laten hierdoor. Ook heeft de arts mij nooit gewaarschuwd voor dingen die ik niet zou mogen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image