Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 1 oog die iets kleiner is dan de ander. Hoe kan dit?

En hoe kan ik de ogen weer 'n beetje gelijk krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb twee verschillende kleuren ogen. Het is wat met die ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heyy,
Ik heb het zelfde probleem, mijn rechter oogis 50 % zo klein als mijn linker.
toen ik vroeger klein was moest ik allemaal testen doen of ik wel optimaal kon zien, moest jij dat ook ?? ImaBite ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is aangeboren. Daar kun je niets aan doen. Iedereen is een beetje scheef. De een heeft een scheve mond (kijk naar Wim T Schippers), de ander heeft een scheve neus. enz Dat is juist het leuke aan de mens. Helemaal symmetrisch is niemand. Iedereen die jou kent is er aan gewend.
Ervaring! Ik heb het ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hebben best veel mensen als je goed kijkt, het is niet echt je oog dat kleiner is maar je oogleden die wat anders zitten, iets meer dicht aan één kant dus.

Toegevoegd na 2 minuten:
o vergat ik nog, volgens mij kun je er niet echt zelf iets aan doen, nav mijn verhaal denk je mogelik: gewoon goed opensperren dat oog maar dat ziet er HEEL onnatuurlijk uit (geloof me, ik heb hier nl ook last van en probeerde dat vroeger ook).

Als je een meisje bent kun je mogelijk met make-up wat effect bereiken en als het heel erg is met plastische chirurgie maar ik heb zelf nog nooit van iemand gehoord die dat er voor over had
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee joh, plastische chirurgie gaat wel heel ver! het is niet heel erg, maar gewoon zo dat 't wel een beetje opvalt als je er goed naar kijkt.
een mens is nu eenmaal niet symmetrisch, er is altijd wel een ledemaat of iets dat groter of kleiner is dan zijn tegenhanger.
Gelijk krijgen zal niet lukken,al kun je met make-up wel iets bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ze een beetje kunnen bijwerken met make up .
Zodat het ene oog optischs hetzelfde lijkt.
Zijn wel foefjes voor.
Maar dan raad ik jou als eerste stap de weg naar een goede visagiste aan.
Om te leren hoe dit te doen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding