Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe ik mijn hele ogen zwart kan maken?

dus ook dat witte gedeelte wil ik zwart maar op een veilige manier iemand enig idee? En waar is het te koop en hoeveel kost het en hoelang blijft het?

Toegevoegd na 3 minuten:
wil ik doen om mensen te foppen

Toegevoegd na 6 minuten:
Okee ik wil dus echt niet ene tattoo op mijn oog ik wil gewoon een vloeistof of iets anders!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat jij zoekt heet Sclera lenzen, een lens die je hele oog bedekt.
Er zijn sites online waar je ze kunt kopen, maar ze schijnen erg duur te zijn, en moeilijk om in en uit te doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier is een site die zulke lenzen verkoopt: http://www.fashion-contactlenses.com/full-eye-contact-lenses-page-1-of-3-980-0.html

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier is nog een site: http://www.lensworld.be/nl/kleur-en-fantasie/black-sclera-1-lens

Maar de gemiddelde prijs van die lenzen ligt dus rond de 300-400 euro.
Die van lensworld lijkt goedkoper, maar daar koop je maar 1 lens.
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb zelf lenzen dus zal niet zo moeilijk zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, sclera's zijn wel een stuk moeilijker in te doen hoor! + voor het antwoord :)

Andere antwoorden (3)

je kan je oogwit tegenwoordig tatoeëren. er is er nu 1 in nederland die het doet, in amsterdam.
helemaal zwart is onmogelijk na 1 behandeling, je zal deze pijnlijke procedures moeten na behandelen.
het is ook niet zonder risico's. in het buitenlang kost het al snel meer dan 300 euro per oog.
denk hier nog maar eens goed over na. veel beroepen kan je niet meer doen, en het kan op den duur lelijk en vlekkerig worden.
als je aparte ogen wil kan je beter naar de pearl gaan voor aparte lenzen.

Toegevoegd na 5 minuten:
een vloeistof bestaat niet, alleen de vloeistof inkt, en die word toch echt in je oogbal gespoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee ik wil dus echt niet ene tattoo op mijn oog ik wil gewoon een vloeistof of iets anders!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eh AUW
Hier kan je lenzen bestellen die je hele oog zwart maken, ook het oogwit. Nogal prijzig voor een grapje, maar ik weet niet hoe 'rijk' jij bent :)

http://www.findcontactlenses.com/product_page.php?id=270
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engg! :O
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik ook, ze worden het meest verkocht tijdens Halloween naar het schijnt 8-O
Kleurlenzen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding