Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik de pil van donderdag slikken als ik begin met de pil?

Ik begin vandaag voor het eerst met de pil (microgynon 30) en de strip geeft onder iedere pil de dag van de week weer. De strip begint met maandag maar het is nu donderdag, moet ik dan beginnen met de pil van donderdag of die van de maandag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Bij de microgynon maakt het niet uit, elke pil is hetzelfde.
Het is alleen maar handig voor jezelf dat de dagen erbij staan.

Toegevoegd na 44 seconden:
Begin dus gewoon met die van donderdag, makkelijkste om dan bij te houden of je het goed slikt.
(Lees meer...)
Ritsuka
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beginnen met donderdag, de dagen zijn een geheugensteuntje voor je, je kan dan morgen zien dat je de pil van donderdag ingenomen hebt.

Dus altijd de dag op de strip aanhouden op de dag dat je hem inneemt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld op een zaterdag begint met slikken van je 1ste pil dan neem je die waar zaterdag bij staat. Als je dat niet doet raak je in de war en kun je een pil vergeten. Dus gewoon met die van donderdag beginnen en dan ga je zo verder tot ze op zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image