Contact met onbereikbare liefde door laten gaan of afbreken?
Begin dit jaar heb ik een jongen ontmoet die ik leuk vond. Ik nodigde hem uit en we spreken regelmatig af en ik vond hem steeds leuker en leuker maar er gebeurde niets. Ik kreeg ook geen hoogte van hem. De ene keer gaf ie me de indruk dat ie me wel zag zitten, vooral door zijn behulpzaamheid en zijn interesse, maar ook door zijn onverwachte bezoekjes en zijn voorstellen om uit eten te gaan of naar de film. Maar als ik dan een concrete dag voorstelde om wat samen te gaan doen dan krabbelde hij terug. Ook wees hij uitnodigingen van mij af waardoor ik het idee kreeg dat ie me toch niet zag zitten, dat in combinatie met zijn afstandelijkheid. (Vooral in zijn begroetingen.) Na 3 maanden liet ik hem weten dat ik wel een oogje op hem had. Hij zei dat hij dat stiekem al door had en wees me beleefd af, maar sindsdien blijft ie 3 a 4x per week bij mij langskomen. Hij is een aantal weken op reis geweest en toen functioneerde ik meteen veel beter, omdat ik daardoor geen input via zijn bezoekjes kreeg om over te malen en niet continue zat te hopen op berichtjes en bezoekjes van hem. Wel een continue gevoel van gemis, op momenten van rust deed het letterlijk pijn aan mijn hart. Sinds een week is hij weer terug en in die week is hij alweer 5x langsgekomen. Bij de eerste bezoekjes had ik wel het idee dat ik een vriendschap wel aan zou kunnen, maar nu voelt het verlangen naar hem toch weer te groot, wat erg frustrerend is. What to do?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.