Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn LIPPEN dunner maken(naturally)??

ik ben een Jongen en ik vind mijn lippen heel dik....het is net als gezwollen(meest in het midden.)...Kan ik er iets mee aan doen??ik wil dunne lips en met die curves...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Een natuurlijke oplossing voor dikke lippen kan enkel met make-up. Je kunt je lippen kleiner laten lijken door wat foundation op de lippen aan te brengen.
Vervolgens kun je met een lippotloodje het liplijntje net iets binnen de rand tekenen. Zorg er wel voor dat het potlood zoveel mogelijk de kleur van je lippen heeft.

Maar als je echt dunnere lippen wil kan enkel plastische-chirurgie helpen. Een lipcorrectie is een kleine operatie waarbij een sneetje wordt gemaakt op de overgang van het droge en het vochtige gedeelte van de lip. Een reepje slijmvlies kan op deze manier verwijderd worden waardoor de lip tot ongeveer 75% van de oorspronkelijk grootte kan worden gereduceerd. Het resultaat is blijvend. Complicaties komen vrijwel niet voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Plastisch chirurg is de enige die je kan helpen.
Meisjes houden toch van dikke lippen niet? ;)

Toegevoegd na 16 uur:
Een snorretje laten groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf zoals je bent en als je echt wat dunnere lippen wil is er misschien wel iemand die jou een beetje de lippen kan camoufleren.
Want ook mannen maken hier gebruik van.

Toegevoegd na 30 minuten:
Misschien zou je kunnen overwegen om permanente make up voor je lippen te laten aanbrengen.
Precies zoals jij het in gedachte hebt.
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing