Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang word ik ongeveer met schoenmaat 42?

Mijn handen zijn ongeveer 17 cm lang en ik ben op dit moment 169 man en 14 jaar moeder 160cm en vader 162cm en mijn opa 2 meter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is niet te bepalen aan de hand van je schoenmaat. Er zijn mensen van 1.58 en mensen van 1.90 met schoenmaat 42. Mijn ouders waren beide 1.68 en mijn vader had maat 42. Ik ben 1.84 geworden en heb ook maat 42. Je kan alle kanten nog op. Toen ik 14 jaar was, was ik 1.52 en vanaf me 16e ging ik ineens groeien en met 18 jaar was ik 1,84. En ook je schoenmaat neemt nog toe naarmate je ouder wordt. Zo kan je bv als je straks 18 bent zomaar maat 46 hebben en 2 meter zijn. Er zijn wel kans berekeningen mogelijk. Maar zekerheid is je niet te geven nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Schoenmaat zegt 0,0 over lengte. Op basis van de calculator zou je met de gegevens van je ouders 1.71 worden maar met de andere gegevens 1.82.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die calculator zelf ook gebruikt net om te zien of het klopt wat betreft lengte van mijn kids. De uitslag klopte niet echt. Wat betreft die lange opa, zijn kind is ook erg klein gebleven. Zal ook wel te maken hebben met allerlei erfelijke factoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft inderdaad met heel veel dingen te maken maar dat kan men nooit allemaal meten.
Zo 170,178 daar zo tussen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel moeilijk om dat uit te rekenen, alhoewel er mensen zullen zijn die zeggen dat wel te kunnen. Ik weet wel dat ik maat 42 heb en 1.81 ben. Vaak komt de schoenmaat wel overeen met de kledingmaat.
Ik denk dat je de genen van je opa hebt meegekregen en dat je wel wat langer zal worden dan je ouders, aangezien je al maat 42 heb. Wacht het maar rustig af, want je kunt er weinig aan veranderen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding