Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vriendin heeft n onverantwoordelijke huisgenoot. Wat moet/zou ik (kunnen) doen ?

Voorbeeld: zonder haar toestemming laat ze rond 04.30u. vrienden van de huisgenoot binnen, die ook nog 's harde muziek af gaan spelen. Ik heb de huisgenoot er niet op aan gesproken; de vriendin wel. Kheb haar gezegd dat ze meer Zelfrespect zou moeten krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Huisregels opstellen. Schoonmaakschema.
Feestjes
Vrienden ontvangen
Muziek ed (na 10.00 geen overlast/muziek aan.)
Etc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
regels maken. Je kunt haar ook weghalen daar of de huurbaas inlichten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gewoon respectloos en ik zou niet eens de moeite meer nemen om eerst met haar te praten.

Er is namelijk ook zoiets als gezond verstand. Als je een huis deelt weet je dondersgoed of er iemand anders thuis is en of je overlast zou kunnen veroorzaken.

Ik zou je vriendin direct contact op laten nemen met de huurbaas en hem het laten oplossen. Misschien kan die zeggen dat er klachten zijn binnen gekomen van buurbewoners, dan hou je het nog lekker algemeen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image