Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mens op de aarde die nog nooit gehuild heeft? (Behalve bij de geboorte natuurlijk, anders is hij/zij abnormaal xD)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Er zijn mensén die nog nooit gehuild hebben.
Zij die het syndroom van Sjögren hebben kunnen niet huilen. Zij moeten woorden of gelaatsuitdrukkingen gebruiken om duidelijk te maken hoe ze zich voelen. Het syndroom van Sjögren is een auto-immuunziekte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jazeker, ik las hier laatst over. Waar weet ik niet meer, Volgensmij stond het in de fancy! Dit had Volgensmij met zijn thuissituatie in zijn jeugd te maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen mensen huilen
Geen enkel dier huilt. Alleen bij mensen zit huilen diep verankerd in hun brein. Evolutionair gezien is dit eenvoudig te verklaren. De mens komt in vergelijking met de meeste diersoorten behoorlijk hulpeloos ter wereld. Baby’s, peuters en kleuters zijn totaal afhankelijk van anderen. Huilen is een zeer efficiënte roep om bijstand, steun en troost. Het is een teken van hulpeloosheid. Volwassenen hebben deze primitieve manier van communiceren in principe niet meer nodig. Die kunnen gewoon om hulp vragen. Toch stromen ook bij volwassenen de tranen rijkelijk over hun wangen.

===

Ik kan er geen bron van vinden maar ik denk dat er ziektes zijn waarbij de traanbuis niet meer goed werkt waardoor het lichamelijk onmogelijk is om te huilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, misschien dat ik vroeger ooit gehuild heb maar zolang ik kan herinneren heb ik niet meer gehuild.
Mijn traanbuizen zijn prima want als ik op mijn motor rij en mijn vizier niet goed sluit komen er echt wel tranen in mijn ogen. Dat is dan geen huilen want huilen komt door emotie.

Kwestie van emoties onder controle houden.

Als dat bij mij zo is dan zullen er wel meer mensen zijn die nooit huilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image