Ik vind dit geen toeval? zie beschrijving
2 vriendinnen en ik hebben alle 3 wat met een jongen gehad. ( verschillende jongens). waar we alle 3 nog lang een zwak voor hebben gehad. ik en vriendin nr 1 hebben die jongens zo'n beetje los kunnen laten , maar vriendin 2 is 2 maanden geleden bevallen van haar jongen zeg maar. dus die kan hem niet zomaar los laten. nou wil het "toeval" zijn dat ze alle 3 nu een vriendin hebben en ze heten alle 3 sharon ( wat vlakte betekend) . dat ze alle 3 dezelfde naam hebben kan toch geen toeval zijn? toen gingen we de betekenis van onze namen opzoeken en dat heeft allemaal met elkaar en die "vlaktes"te maken. de ene betekenis is "oogster"de ander betekend "zee"( wat ook een vlakte is) enz enz. is dit toeval? of kan dikt echt een betekenis hebben? aub serieuze antwoorden want we werden gister helemaal naar bij de gedachten dat het iets kan betekenen.( we geloven dat er meer is tussen hemel en aarde vandaar!) dank jullie wel!
Toegevoegd na 3 uur:
Bedankt iedereen, ja het is een beetje verwarrend en misschien een beetje lomp maar we zitten er zo erg mee:P dus wil gewoon ieders mening horen!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.