Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik problemen om haar te vertrouwen?

Mijn vriendin (3 maanden samen), heeft een paar weken geleden toegegeven dat ze met iemand anders heeft gekust. We hadden, toen ze dat deed, inderdaad een beetje ruzie. Maar zij beweert dat ik haar negeerde en dat ze dacht dat het voorbij was en dat ze me wou vergeten, ze zegt ook dat ze een beetje had gedronken. Ondertussen is het trug goed , maar ik kan het niet vergeten dat ze dat heeft gedaan en heb het gevoel dat ze het zo nog is kan doen. Ze zegt dat het de grootste fout is die ze ooit heeft begaan. Ik blijf er maar aan denken, wat kan ik doen om haar meer te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vertrouwen is wel het belangerijkste in een relatie. Als je het haar vergeeft, moet je er ook over op houden. Zeg dat je het knap vind dat ze het eerlijk heeft gezegt en dat ze hier altijd eerlijk over blijft. Als je nu boos blijft, wordt het alleen maar erger en stel ze doet het ooit nog eenkeer dan verteld ze het nooit meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding