Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik durf meisjes aan te kijken, en ook wel naar ze te glimlachen, maar wordt onzeker als ze niet naar mij terugkijken/lachen, wat kan ik daaraan doen?

Ik zie wel eens meisjes lopen met jongens die er qua uiterlijk helemaal niet bijzonder uit zien, ik let wel op mijn uiterlijk, en zie er ook verder goed en verzorgt uit. Maar toch wanneer ik naar een meisje kijk of glimlach krijg ik vaak geen respons. Ik probeer wel op mijn houding te letten, ben wel wat verlegen af en toe maar voor mijn gevoel uit ik dat op die momenten niet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Je hoeft helemaal niet onzeker te worden, want misschien zijn ze zelf wel verlegen of onzeker. Misschien moet je een praatje met ze maken,dan kan je kijken hoe ze terug doen. Als ze zelf al verlegen en onzeker tegen je doen ligt het niet aan jou. En misschien lachen ze daarna wel naar je, dat zou je onzekerheid vast wel beter maken. Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga minder op je uiterlijk focussen. Het is altijd een voordeel als je er goed uit ziet, maar uiteindelijk is een goed gesprek kunnen voeren veel belangrijker wil je iets presteren bij de dames. Dit kan lastig zijn als je hier weinig ervaring mee hebt, maar gewoon doen en schijt hebben aan al je onzekere gevoelens. Niet te veel nadenken ! Gewoon doen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de meisjes waar je naar glimlacht al met een jongen lopen, is het niet zeer vreemd dat ze doen alsof ze je niet zien. Als ze alleen lopen kan het natuurlijk ook zijn dat je de meisjes kiest die al bezet zijn.. Of ze willen 'hard to get' spelen. Of ze zien je gewoon niet staan.
Hoe je de onzekerheid tegen kan gaan weet ik niet. Maar blijft het proberen! Ik (als meisje zijnde) vind het altijd toch vleiend als een jongen naar me glimlacht of überhaupt kijkt. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image