Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een tongpiercing (mag alleen nog niet van mn ouders) maar als ik er wel 1 mag wat mag ik dan niet doen/eten enzo?

Ik wil dus een tongpiercing,maar die mag ik niet omdat mijn ouders bang zijn dat mijn tong ontsteekt enzo..en omdat ik al 2 piercings heb en een tattoo heb 8D
Maar wat mag je de 1e paar weken niet doen/eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel plezier ermee. Vooral in de winter. Je tanden zijn kapot voor je het weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een aardig antwoord..
corzijlstra
13 jaar geleden
Wat moet je met een piercing? Is je tong niet mooi genoeg? Ik denk, dat je ouders wel een beetje gelijk hebben. Je gezondheid is het belangrijkste. Ook al is de kans dat je in 4 van de 5 gevallen geen ontsteking krijgt, dan toch niet doen. Waarom zou je dat risico nemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het mooi,ook al zit het in m'n mond. Ik vind piercings mooi..& als ik dan die piercings in zo een winkel zie denk ik die wil ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt vreemd. Een piercing maakt veel kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan waar je hem heb (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is waar. Maar een tongpiercing raad ik je echt af. Navelpiercing gaat ermee door. Zelfs met een industrial kan ik mee leven maar aub geen tongpiercing :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Navelpiercing ben ik te dik voor;)(die mag ik nog wel als ik dunner ben,dan zou ik hem met m'n moeder laten zetten.maar die heeft zich al terug getrokken)
Neus piercing hoef ik ook niet want dat is lelijk (vind ik dan)
Ik wil ook nog wenkbrauw piercing maar dat mag ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is natuurlijk jammer :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is trouwens industrail?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"industrial": een oorpiercing (een staafje door je oorschelp) zoek maar eens op ;)
Kimath
13 jaar geleden
Van een tongpiercing gaat het glazuur van je tanden kapot.
Veel mensen gaan met de piercing spelen door het langs de tanden laten ratelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet hoor,Kimath,mijn vriend heeft een tongpiercing en z'n gebit is helemaal oke!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O,en je kan ongeveer 2 weken bijna niet eten met een tongpiercing , alleen soep enzo.Kan je lekker afvallen voor die navelpiercing!^_^

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Een tongpiercing vraagt weinig verzorging, dit omdat er in je mond al speeksel zit die de bacteriën dood. Wel is het verstandig je tong 2x per dag te poetsen met tandpasta. Dit kun je gewoon tijdens een poetsbeurt doen. Veder
moet je er vooral in het herstel periode (+/- 2 weken) zo min mogelijk aan komen met vieze handen. Ook tijdens het verwisselen van je piercing is het verstandig dit eerst goed schoon te maken met alcohol.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
& wat mag je dan allemaal niet eten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En of drinken;)
Cryofiel
13 jaar geleden
Aan het antwoord te zien moet je vooral veel alcohol drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wilde ik ook al zeggen cryo.
Probeer in het begin alleen zacht voedsel, tot je weer redelijk eten kan. Verminder het gebruik van warme drankjes, gekruid eten, tabak en alcohol en al het andere wat in je mond kan irriteren tijdens het heel proces. Denk eraan dat je piercing een verse wond is, behoud je ervan iets vies in je mond te doen voor tenminste 2 weken. Dus ook vingers, sleutels, pennen en andere vreemde opjecten die er terecht kunnen komen. Pas op met orale sex, zorg ervoor dat er tenminste 2 weken geen lichaamsvochten in je nieuwe piercing terecht komen. De balletjes van je piercing kunnen je in het begin wat last bezorgen, als de piercing geheeld is zal er een kleinere in gezet worden die een stuk prettiger zit. Omdat het lastig is steeds een fles mondwater bij je te dragen, is het een goed idee om wat keeltabletten te kopen. Deze tabletten zijn antibacterieël, daardoor is het niet nodig te spoelen, en gaan ontstekingen tegen, hierdoor word de zwelling geminimaliseerd.

Hier vind je die info en alles wat je wilt weten over een tongpiercing. Succes!

http://www.body-piercing.nl/content06a.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom maakt iedereen zich druk? als je een goede piercer hebt raakt hij geen aderen, als je bang bent voor je gebit pakje een plastic achterkantje en als jij hem toch mooi vind. niemand anders loopt met jou tongpiercing. ik vind tongpiercings super vet en wil er ook graag een. maar ik mag van me ouders pas op me 16e..
njaa beter laat dan nooit=D

xxxxxx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag pas op mn 18e of als ik het huis uit ben;)
(mag ik vragen hoe oud je bent :$)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image