Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe op je 14e Gespierde armen krijgen? of sixpack?

Hey Ik ben een jongen van 14 en zou graag gespierde Armen krijgen eventueel een sixpack.. Ik doe nu al 7 Maanden aan het stuk voor dat ik ga slapen 50 Push-Ups en 75 Set-Ups.. Maar na 7 maanden nog geen verschil.. Ik snap het niet.. Ik doe ook Ook 2x per week zo'een 5 Km lopen.. en een vechtSport Kickboks 2x per week daar moeten we zware fysice oefeningen doen.. ook heel veel touwtje springen.. Maar ik blijf maar het zelfde.. ik wouw gaan gewicht heffen maar ze zijden dat ik t jong was.. Ik heb eigenlijk al een beetje Sterke/gespierde armen.. maar zou hoger op gaan Aub tips! Gr T.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wouw? Zijden?
Kimath
13 jaar geleden
Heel goed dat ze je niet laten gewichtheffen. Superslecht op jonge leeftijd. Krijg je allemaal littekens van (striae) en het belemmert je groei.
Kimath
13 jaar geleden
Wissel je oefeningen af en geef je lichaam ook eens een dagje rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan we weer hoor... Hoevaak moeten we hier nog wel vertellen dat je op je 14e weinig tot gewoon niet aan spiertraining hoort te doen.
Kimath
13 jaar geleden
De enige trainingen die je mag doen, is met je eigen lichaamsgewicht, verder inderdaad niks.
Als je eigenwijs bent kun je het doen, maar dat merk je vanzelf wel waarom het niet mag..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Veel eten en drinken voor, tijdens en na het sporten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is héél belangerijk wát je eet.