Is het gebruikelijk dat mannen na het plassen toiletpapier gebruiken?
Toegevoegd na 9 minuten:
Om zichzelf droog te deppen?
Hygiëne is wel degelijk van belang; het zou heel wat ziektekosten schelen als iedereen dat besefte!
Tenzij je leert net als je neus optrekken, de laatste druppel weer naar binnen.
Maar ik denk dat er veel mannen zijn die t niet doen.
Had er altijd last van dat ie na t schudden na lekte in mn onderbroek. Nu ook niet meer schudden dan blijft t toilet ook fris gewoon een soort melk beweging maken daarna papier gebruiken dan ff een keer bukken en door je knieen met t papier op de helm. Zo ben je weer helemaal fris en vergreet niet om de bril te laten zakken en door te spoelen wel zo fijn voor de dames! Toegevoegd na 43 minuten:
Ik vind dat ze bij pispotten b.v bij tankstations en restaurants ook een rol papier moet hangen.
Heb toch echt basisschool + middelbare school afgemaakt én tot mijn 18e thuis gewoond...
Zo gebruikelijk is het denk ik niet. Weinigen weten dat het niet gebruiken van toiletpapier o.a. smegma bevorderd, die denken (net als wat ik dacht) dat goed uitschudden hygiënisch genoeg is... Bovendien zijn er bij urinoirs geen toiletrollen te vinden, en als mannen bij een uitgaansgelegenheid kunnen kiezen voor zo'n handig urinoir in plaats van een klein hokje...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.