Hoe laat ik mn oma nog zie dat ik van haar houd onlangs.....
Ik ben 1 van haar vele kleinkinderen, maar ik probeer zo goed me best tedoen door beleefd te zijn enzo en soms grappige opmerkingen te maken maar ik spreek de taal niet goed laten we zeggen dat bijv. Mn oma engels is maar ze woont in nederland en ik woon ook in nederland en spreek de taal vloeiend maar engels spreek ik met een slecht accent begrijpen doe ik allemaal wel maar praten lukt soms wel. En ze is oud en is nu nog op vakantie maar ik heb het gevoel en mn moeder zij ook ongeveer hezelfde dat ze volgens mij ieder moment weg kan gaan.... Want ze heeft een paar maanden geleden in het ziekehuis gelegen, vandaar dat ik vind dat ik er nu nog wat aan kan doen voordat het telaat is, En ik mezelf een schuldgevoel bezorg.
Want mn andere familie leden bijv. Mn neef is daar vaak en helpt haar ook als ze bijv. Even naar de winkel moet. ik denk dat ik niet meer zo speciaal ben vergeleken met hem & andere familie leden.
En nadat ze was opgenomen in het ziekehuis was ze veel vergeten dus ik wil voordat het telaat is haar nog een leuk tijd tegeven voordat ze weggaat.
Ik ben trouwens een jongen van 13jaar.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.