Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat bij mij me botten een beetje te zien zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie is mij
hoe oud
hoe lang
kots je
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter me schouders en lang ben ik ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast een omweg om uit te vinden of het hier wellicht gaat om anorexia.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Nee hoor, dat komt vaak voor bij een gemiddeld/slank postuur.

Wanneer het vel over bot wordt is het misschien nodig om te kijken of je aan eventueel ondergewicht lijdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weeg gemiddelt 3 kilo te weinig
Dat is moeilijk te zeggen, wat de een beetje vindt, vindt de ander weer erg veel. Dus als je het zeker wilt weten, check je even je BMI . Zie link hieronder..
Maar je mag best een beetje botten zien hoor.
Je hebt tenslotte dikke en dunne mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er maar net aan welk bot. Heupbot kun je vaak wel zien, net als je sleutelbeen. Schouderbladen zijn ook niet zo veel bijzonders. Het kan ook dat je ribben een beetje te zien zijn, maar dan ben je wel dun. Bij de rest zou ik toch echt nagaan of je wel gezond bezig bent.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, sorry, voor jou is het heupbot niet van toepassing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan dat je je botten een beetje door je vel ziet(ik bedoel niet de botten bloot) maar dan zou ik toch eens bij de dokter langsgaan of je niet aan ondergewicht lijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedereen zijn er plekken waar je botten dicht onder de huid kunt zien: denk aan je neusbrug; jukbeenderen; de knieën; ellebogen; de knokkels van je hand, pols (vooral de buitenkant), vingers en enkel; schenen; de 'hoek' van je schouder; sleutelbeenderen; de wenkbrauwbogen en het deel van de schedel erboven.
Afhankelijk van hoe dun/dik je bent, kun je ook nog schouderbladen, ribben, heupkammen, onderkaak, teenbotjes zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image