Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben erg onzeker over mijn neus, wat kan ik eraan doen?

Ik vind m'n neus soms heel lelijk, en soms zie ik weer dat 't best meevalt. Het verschilt heel erg. Maar ik zit er constant aan, ik "lift" hem telkens met m'n vingers. Ik zoek ook dingen op over plastische chirurgie, maar ik denk niet dat dat mag van mijn ouders.
Ik ben jaloers op mensen met een mooie neus.
Ik vind m'n neus erg grof, en ik wil het graag gelift hebben zodat het onderste deel niet uitsteekt maar dat 't gewoon recht is..
Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je bent erg onzeker en blijkbaar ook twijfelachtig, omdat je schrijft: "soms zie ik weer dat 't best meevalt".
Ik zou proberen om niet constant op je neus te focussen. Hoe meer je dingen bekijkt, keurt en vergelijkt met anderen, hoe meer 'foutjes' je ontdekt. Je hebt nog even tijd, van je ouders zal je geen plastische chirurgie mogen.
Je bent volwassen over enkele jaren, dan kan je nog altijd overwegen of een operatie zinvol zou kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wees blij hoe je der uit ziet wat maakt jouw nou uit wat die mensen denken!

Toegevoegd na 35 minuten:
En ik weet dat je er onzeker van bent maar wees blij want al die kleine verschillen maakt ieder mens mooi een uniek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Waar staat dat de vraagstelster last heeft van wat anderen ervan denken? Het stoort haar zélf, dus heeft ze niks aan dit antwoord....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gezecht!
Als je er echt mee zit en het belemmerd jou zelfvertrouwen dan zou ik naar de huisarts gaan en het voorleggen, sommige verzekeraars vergoeden dat als het door de arts wordt aangevraagd (zorgverzekering)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn 3 mogelijkheden.

1. Je doet nietsen laat de situatie zoals het is.
2. Je accepteerd je "god given" neus. En past je mening dus aan.
3. Je laat je neus door een expert onderhanden nemen.

Wat betreft het laatste heb je advies van meerdere mensen nodig. Bijvoorkeur geen koopkrachtige leeftijds genoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi FemmeFatale,

Wat vervelend dat je zo met je neus zit.

Natuurlijk kan je voor plastische chirurgie gaan, maar ik ben daar zelf niet zo'n voorstander van, aangezien:
[1] Ik het jammer vind dat mensen zoveel aan hun 'imperfecties' sleutelen, in plaats van ze te accepteren en zich met 'belangrijke zaken' bezig te houden.
[2] Ik in de praktijk vind dat mensen na zo'n ingrijp er vaak niet mooier uitzien (behalve bij extreme flaporen of zo).
[3] Ik er heilig van overtuigd ben dat je er niet gelukkiger van word. Beter streef je naar wat meer zelfvertrouwen, dan naar een gecorrigeerde neus.

Als jij achttien bent mag je er zelf over beslissen, dus je hebt nog twee jaar om er echt goed over na te denken.

Ik heb een linkje voor je toegevoegd!

Succes en kop op, neus in de lucht (grapje) en wees trots op wie je bent :):)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image