Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In mijn linker arm kan ik me spieren aanspannen in me rechterarm lukt dat niet. Weet iemand raad?

Ik heb maar in 1 arm spieren die ik goed kan aanspannen en in de andere arm lukt dat niet ? Ik krijg ze niet aangespannen in me rechterarm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je linkerarm trainen met gewichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet zeker dat je je rechter arm spier ook kan aanspannen. anders zou je je rechterarm niet kunnen bewegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh. als je denkt dat het aantal spieren in je rechterarm minder is zou ik toch maar even naar de doktor gaan.
maar het lijkt me sterk dat je echt een spier mist
Ik ga er even van uit dat het over je biceps gaat. Dit is niet zo moeilijk. Wat je het beste kan doen is rustig je arm uitputten/verzuren. Doe heel veel herhalingen totdat je arm is verzuurd. Zodra je arm is verzuurd dan zul je merken dat je heel goed je spier voelt in je arm. En dat het je lukt om deze spier aan te spannen (Maak een vuist en buig je pols naar binnen).
Doe de oefening zo als op de video. Heel rustig met weinig of geen gewicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding