Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je thee roken zoals je shag en sigaretten rookt?

Als kind, toen ik stiekem begon met roken, heb ik me altijd al afgevraagd of je thee kan roken. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan thee roken maar het is nog slechter dan gewoon roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

--------------------------------------------------------------------------------

Toelichting:
Ik heb een vraag.
Ik heb op internet gelezen dat als je thee rookt er gaten in je longen komen ofzo.
Dus als ik heel veel thee ga roken elke dag enzo.
En als mijn longen dan kapot gaan.
Ga ik dan dood?

Antwoord:
Hallo. Het roken van thee is zeker niet gezond en zal hoogstwaarschijnlijk de longen behoorlijk beschadigen. Het zal echter behoorlijk lang duren voor u longen dusdanig beschadigd zijn voordat u aan ademhalingsproblemen zou kunnen overlijden. Bovendien zal het hele proces hier na toe bijzonder pijnlijk zijn. Het is in principe wel mogelijk om te sterven aan het veelvuldig roken van thee maar gezien het fijt dat dit proces waarschijnlijk weken zal duren en bijzonder pijnlijk is raad ik het u ten zeerste af om een poging tot zelfdoding te doen door het roken van thee. Ik wens u veel sterkte Erik .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het _kan_ wel, weet ik uit ervaring. Een vriendin van me heeft het geprobeerd toen ze geen shag en geen geld meer had.
Maar ondanks het feit dat ze altijd zware shag rookte, stikte ze bijna in die thee. En het was niet lekker zei ze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing