Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang duurt het nadat je je wratten aan hebt laten stippen met stikstof en er een blaar op is gekomen voordat de blaar en wrat eraf vallen?

Ik heb laatst mijn wratten aanlaten stippen in het ziekenhuis met stikstof. Nu zijn het blaren met daarop de wrat. Het ziet er verschrikkelijk uit en is ook pijnlijk, maar hoelang duurt het voordat ze eraf vallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar bij mij duurt het inmiddels al sinds de zomer van 2009. Oftewel; al een dikke twee jaar lang. Mijn wrat wil niet weg.

Ik hoop dat die van jou dat wel wilt, want veel wratten gaan binnen een aantal weken. Soms moet je om de twee weken de wrat nogmaals laten aanstippen.

Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je naar een andere dokter. Ik heb andere ervaringen. De wrat kan terugkomen. Het kan een hardnekkig probleem zijn. In plaats van bevriezen kan eruit lepelen een alternatief zijn. Ikzelf ging na jaren naar een huidarts. Hij had een soort zoutzuur waarmee ik een week lang mijn wratten moest aanstippen. Dit hielp uiteindelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zojuist opgezocht wat er bij mij is gebruikt door de huidarts (dermatoloog) en dat zoutzuur heet Cryofix Fixatief. Misschien heb je er wat aan, nu of in de toekomst.
Dat duurt een paar dagen. Als de blaar groot genoeg is mag je het doorprikken en het er voorzichtig af trekken. Je hoeft dus niet te wachten totdat het er daadwerkelijk af valt. ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Het kan een hardnekkig probleem zijn. In plaats van bevriezen kan eruit lepelen een alternatief zijn. Ikzelf ging na jaren naar een huidarts. Hij had een soort zoutzuur waarmee ik een week lang mijn wratten moest aanstippen. Dit hielp uiteindelijk. Sterkte!

Toegevoegd na 27 minuten:
Op onderstaande site nog wat info over verschillende behandelmethodes.
En nog één advies: Geen Formule W gebruiken, helpt bijna nooit. Was ook in mijn geval na een hoop gedoe en weggegooid geld een illusie armer...

Toegevoegd na 3 uur:
Heb zojuist opgezocht wat er bij mij is gebruikt door de huidarts (dermatoloog) en dat zoutzuur heet Cryofix Fixatief. Misschien heb je er wat aan, nu of in de toekomst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je moet hem niet lek prikken anders kan het virus verder verspreiden en dan krijg je er meer dus je moet gwn afwachten tot het doodgaat en dan verdwijnt het vanzelf
Een dag of vijf en het leed is geleden. het kleine plekje dat dan nog even nablijft, duurt wat langer. Maar ook dat gaat weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image