Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ga je om met mensen die 'in je allergie' zitten?

Je hebt van die mensen, waar je de kriebels van krijgt. Ze zetten dan 'in je allergie'. Maar dat is niet altijd wederzijds, die andere mens kan jou heel aardig vinden. Ze zijn niet altijd te ontwijken (bijvoorbeeld bij een sportvereniging) en ze blijven je opzoeken. Hoe kun je hier op een goede manier mee omgaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Onderzoek waarom jij ze zo irritant vindt. Als je echt eerlijk naar jezelf kijkt dan zul je mogelijk ontdekken dat dienirritante eigenschap van die ander, in zekere mate ook in jou zit. De allergie heeft dus een functie namelijk jezelf beter leren kennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In zekere mate ben ik het met je eens, maar er zijn ook eigenschappen als altijd maar zeuren, waar ik niet tegen kan, terwijl ik zelf optimistisch ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De basis van dit antwoord is goed. Ik denk je misschien bang bent om over te komen op de manier waar je een hekel aan hebt. Dat hoeft niet te betekenen dat het ook in je zit...

Andere antwoorden (1)

ik doe dan gewoon vriendelijk en aardig, zij het op een wat afstandelijke manier.
iedereen heeft wel wat, maar het een kan je hebben, het ander niet.
er is verder geen reden iets met dat gevoel te doen, dat levert niets op.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image