Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen aan een best wel bolle kont?

Mijn lichaam is gewoon slank alleen mijn kont lijkt wel op een vrouwen kont

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dikke vrouwenkont of een lekkere vrouwenkont?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken zat mannen met een bolle kont, en zat vrouwen zonder bolle kont, dus je vraagstelling klopt niet helemaal ;p
Kimath
13 jaar geleden
beetje kont bij een man kan er wel leuk uit zien hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik geloof dat je je bilspieren kan trainen. Misschien helpt dat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houden zo, veel vrouwen vinden dat mooi. Maar mocht je dat niet willen, zou je bilspieroefeningen kunnen gaan doen. Hieronder een voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er wel aan wat voor een vrouwenkont hij bedoelt.
Een dikke vrouwenkont die zo dik is en zoveel cellulitis heeft dat het lijkt op een poffertjespan vinden zowel veel vrouwen als veel mannen niet echt mooi hoor! ;-) Maarre voor jouw advies zeker een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat klopt, maar ik neem aan dat hij dat niet heeft
Met het doen van bilspieroefeningen verbrand je nauwelijks vet. Als het de bedoeling is dat je echt wil afvallen bij de billen, zal je moeten gaan afvallen door:
Een dieet te volgen,
Stevig moeten gaan hardlopen (cardio),
Aerobic (cardio),
Dansen (cardio),
Flink gaan zwemmen (cardio),
Skeeleren (cardio),
Joggen (cardio).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag toch hopen dat je het niet allemáál hoeft te doen...
pffft....
Zelf deed ik mee met een dieet samen met een groep mensen wardoor het makkelijker werd om het vol te houden,

In de eerste instantie moet je dieet niet inzien als minder vaak eten. Onze huisartst advieseerde ons om 5x per dag te eten, Ja je leest het goed. eet 5x per dag beetje bij beetje, en vergeet niet om minimaal 1x per dag fruit te gaan eten.

Alleen dieet zal natuurlijk weinig effectief zijn, als je billen veel vet bevatten kun je je bilspieren gaan trainen, je billen zullen er strakker gaan worden waardoor je de vet zal gaan verliezen rondom je billen.

Rennen/fietsen zullen ook succesvol zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zelfbeeld bijstellen lijkt mij de meest comfortabele oplossing. Mannenbillen zijn doorgaans echt niet kleiner dan vrouwenbillen, hoewel ze bij beide seksen groter of kleiner kunnen zijn. Ze zijn wel anders gevormd, vooral door de stand van het bekken. Pas je kledingkeuze aan. Strakke stof accentueert en minder strak, opgenaaide zakken etc. leiden af. In de slaapkamer denk ik echt niet dat de vorm van je achterdeel problemen oplevert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heh, wat een simpele, prettige en verstandige benadering...
+1 !
het is niet duidelijk of je kont gewoon bol maar strak is of bol met veel vet.. in het laatste geval kunnen bilspieroefeningen natuurlijk helpen (veel fietsen ook). ik raad je aan gewoon op fitness te gaan en ervoor te zorgen dat je lichaam een stuk gespierder word. dan valt je kont sowieso minder op. bovendien vinden vrouwen gespierd meestal wel aantrekkelijk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees blij dat je dat hebt, veel mannen doen er alles aan dit te krijgen en jij krijgt het vanzelf, dus lekker niets aan doen.
Leuk voor de vrouwtjes, of je moet een hekel hebben aan de vrouwtjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien is ie homo?
hele goeie vraag het beste is gewoon bil en dij oefeningen doen..heb je een mat thuis ga der oefeningen op doen..
en kijk op internet welke oefeningen het beste is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding