Kan je een relatie afbouwen?
Mijn vriend heeft mij gezegd dat hij de relatie wil afbouwen. Hij houdt ontzettend veel van mij geeft hij aan en ik ook van hem alleen hij ziet het niet meer zitten tussen ons. Nu wil hij het afbouwen tussen ons omdat hij denkt dat we niet ineens kunnen stoppen maar er tijd voor nodig hebben (tot november zei die).. Ik kan hier totaal niet bij met mijn gedachten en vindt dit totale waanzin. Heeft iemand ooit vaker van zoiets gehoord? Als je zoveel van iemand houdt hoe krijg je het dan over je hart om met je geliefde af te bouwen? Hij wil nu nog allemaal leuke dingen doen met elkaar zodat we goede herinneringen hebben. Ik kan dat totaal niet, ik kan alleen maar denken aan dat dit een marteling is wat mij langzaam kapot maakt tot ik uiteindelijk definitief aan de kant gezet wordt in november. Heeft iemand ooit eerder van deze waanzin gehoord? Ik kan hier niet mee omgaan
Het is even belachelijk
"zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Als hij het mes er niet in zet, moet jij het doen.
Daarom ga ik niet uit van het negatieve. Dat moet eerst maar eens blijken. Blijft natuurlijk wel, dat dit een opmerkelijke situatie is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.