Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kom ik als ik de pil ga gebruiken van mijn hoofdpijn tijdens mijn menstruatie af?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Het zou kunnen omdat het vaak hormonaal is,je zou het met je huisarts kunnen overleggen en gewoon gaan proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is het juist erger geworden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou kunnen maar hoeft niet, bij mij heeft t altijd goed geholpen tegen buikkrampen.
Je kan het beste met je huisarts overleggen welke pil geschikt zal zijn voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aleida gaf aan dat haar hoofdpijn erger was geworden. Bij mijn vroegere beste vriendin is het ook erger geworden (eigenlijk; extreem veel erger), toen zij de pil is gaan gebruiken.

Haar migraine nam ernstig toe en ze moest vaak overgeven.

Ik denk dat het verstandig is om te overleggen met de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er denk ik aan welke variant pil je gebruikt.

Van de Microgynon 30 en de Diane 35 kreeg ik meer hoofdpijn en van de Yasmin heb ik nagenoeg geen last op de standaard migraineaanvallen na die ik een paar maal per jaar voor mijn kiezen krijg. Ook de prikpil was trouwens geen succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image