Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lipolyse goed of slecht?

Ik ben 15 jaar ben 1.77 en weeg 70 kilo en mijn dijen zijn enorm ik had wat tips opgezocht en kwam op een website uit waar iets over Lipolyse stond ik vroeg me af is dit goed voor je of juist heel erg slecht ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
737
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet afvallen in plaats van dit soort cosmetische ingrepen?
anneliez
13 jaar geleden
Zijn je dijen alleen maar in jouw ogen enorm, of ook in die van anderen?
Heb je er wel eens objectief naar gekeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In verhouding is het echt groot maar de rest van mijn lichaam niet en ik sport elke week en heb die oefeningen zo vaak gedaan maar het werkt niet -__ -
Kimath
13 jaar geleden
He bah, zomaar een cosmetische ingreep doen vind ik toch wel eng, en zeker op jonge leeftijd. Fiets je toevallig veel? Dan heb je misschien wat stevigere bovenbenen, maar wel gespierd. Kleding kiezen die bij je figuur past kan ook al veel schelen.
Ik heb zelf ook gespierde bovenbenen, en weet dat ik geen minirok of hotpants aan moet doen. Maar een strak jurkje tot net boven de knie staat juist wel leuk. Het geeft dan een zandloperfiguur, erg sexy.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er wordt een stofje in je lichaam gespoten.

In ieder geval laat je niet in je vel snijden of prikken
vanwege je figuur, als je pas 15 bent.

In afwachting van lopend onderzoek onder supervisie van de FDA, dat de veiligheid en effectiviteit van Lipolyse moet aantonen, raden Amerikaanse beroepsorganisaties van plastisch chirurgen en dermatologen Lipolyse niet aan. ‘Het probleem is dat nog veel over deze procedure onbekend is’, zegt de American Society of Plastic Surgeons (ASPS) bijvoorbeeld in een verklaring in 2008. ‘Waar gaan de opgeloste vetcellen naartoe, hoeveel vet wordt verwijderd, en hoe werkt de behandeling in op andere delen van het lichaam?’

Toegevoegd na 14 seconden:
http://www.leeftijdlozeschoonheid.nl/Artikel/Hoe-veilig-en-effectief-is-vetverwijdering-met-Lipolyse?-A48.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga sporten, doe gezonde dingen, maar laat je niet op de verkeerde manier "verbouwen".
Met behulp van een sporttrainer kan je precies die oefeningen aangeboden krijgen die je lichaam weer op peil brengen zonder stomme ingrepen. Succes.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding