Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het voordat een scheet, of de lucht na een grote boodschap, op de WC zo verdund is dat ik niks meer ruik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.3K
Kimath
13 jaar geleden
Ligt er aan hoe sterk de lucht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het zelf eens uit voordat je ons met die onzin lastig valt ;-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
EEN HALF UUR HAHAHA
Sorry ik vind deze vraag wel grappig :')
Kimath
13 jaar geleden
Of de geur is zo sterk, dat je gelijk helemaal niks meer ruikt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb geen ervaring met honden, wel met katten.
Een oude langharige kat... echt, die kon er wat van. Net mijn vader (ogod, wat zeg ik nu)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij mij duurt het nog geen 5 minuten. Dus een concreet antwoord op je vraag is er niet, omdat verschillende mensen, verschillend stinken, en verschillende hoeveelheden lozen.

Ik ga er even vanuit, dat je bedoelt, zonder hulpmiddelen als geurverwijderaar of luchtverfrissers.

Je kunt dit natuurlijk zelf heel goed even testen, en zelfs bij anderen. Dan zul je zien dat de tijd, waarin de lucht oplost, verschilt naar gelang persoon, hoeveelheid, en wat heb je gegeten enzv. Hou er natuurlijk rekening mee, dat een grote boodschap, langer stinkt, dan een scheet, alhoewel dit ook weer zeer afhankelijk is, en ik weet, dat scheten ook verschrikkelijk kunnen stinken, vooral wanneer iemand redelijk wat eiwitten binnenkrijgt bijvoorbeeld.

Succes!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steek een lucifer af en de meeste/alle vieze lucht is direct verdwenen. Hoelang het anders duurt, valt niet te zeggen en hangt af van ventilatie, hoeveelheid en intensiteit geurig gas, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden