Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn schoonmoeder ligt al 3 weken op IC in het ziekenhuis, ze heeft ook en operatie aan haar hersenen gehad. Iemand een idee wat dit gaat kosten?

Het ziet er ook niet zo goed uit, dus stel dat ze sterft wie moet dit betalen? Ze heeft de laatste week hebben ze haar dieper in coma gebracht.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ze is bij de ziekenkas, maar heeft geen hospitalisatieverzekering, Ze leeft ook op een uitkering van de overheid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Uhmm....Hoop maar dat ze een zorgverzekering + een eventueel overlijdensverzekering heeft.

Maar hoezo denk je daarover na?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Levensreddende behandelingen worden eigenlijk altijd gedekt door de verzekering. Dus dat is je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eventjes naar de verzekering bellen om te kijken hoe ze verzekerd is
die kunnen je verder helpen
Ontzettend veel sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haar zorgverzekering betaalt dat.

Toegevoegd na 3 uur:
sorry, je had nog geen toevoeging gegeven.
vandaar dat ik schreef dat de ziektekostenverzekering dat dekt. Nu is het een ander geval inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien ze géén hospitalisatie-verzekering heeft zal ze een groot deel van de kosten zelf moeten betalen volgens mij. Wij hebben iets gelijkaardigs meegemaakt met onze moeder, maar zij had wél een verzekering. Ik herinner me dat de kosten in het totaal iets van een 5000 à 7000€ waren. Ik zou je aanraden om eens te bellen naar haar ziekenkas om te vragen wàt zij betalen, dan weet je ook meteen wat jullie zelf zullen moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing